Sørensen og Kofoed A/S
Smedeholm 7-9 - Herlev
Historien om Sørensen & Kofoed starter tilbage i 1960 hvor virksomheden blev grundlagt som gummi- og slangegrossist, og er i dag den førende grossist i Danmark indenfor industri- og hydraulikslanger samt gummivarer.
Sortimentet har udviklet sig gennem de sidste 70 år så der i dag er 10 selvstændige forretningsområder med flere på vej. Fælles for alle er, at det udelukkende er kvalitetsprodukter baseret på et langvarigt samarbejde med leverandørerne som gør, at kunderne tilbydes en lang række standard og special løsninger.
Se hjemmesiden for mere information om de forskellige produkter.
"Vi er i dag 50 medarbejdere, der dagligt arbejder tæt sammen," fortæller direktør Claus Hansen og fortsætter, "Vi støtter hinanden som en lille familie, og har et godt samarbejde med virksomhederne BS Specialslanger og Linatex som også er en del af S&K Group."
Fra kontoret I Herlev vil du få en alsidig hverdag, hvor du udover kundeservice og ordrebehandling også får ansvaret for at vedligeholde og udarbejde datablade, produkt- og faktaark indenfor flere forskellige produktgrupper.
Vi har en ligeværdig, rar og uformel omgangstone, og det er vigtigt du kan samarbejde på tværs af alle afdelinger.
Dine primære arbejdsfunktioner bliver:
Som person ønsker vi, at du er nysgerrig, imødekommende, humørfyldt og derved bidrager til den gode stemning på kontoret. Du trives med udfordringer, og med din ansvarsbevidsthed og akkuratesse følger du dine opgaver til dørs. Du er af natur udadvendt, og kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker, og du er klar til at indgå i et team af dedikerede medarbejdere og ikke være bleg for at træde til og hjælpe dine kollegaer når det brænder på.
Derudover forventer vi, at du:
Der lægges primært vægt på en åben personlighed, ærlighed, humor og en generel interesse for administrativ arbejde og kundeservice, så om du er handelsuddannet eller har en faglig baggrund, og om du er nyuddannet eller har erfaring er ikke vigtig.
Et udfordrende og ansvarsfuldt job i en virksomhed, hvor teamarbejde og en fri omgangstone er en vigtig del i en travl hverdag hvor der stadig er plads til et grin, og hvor højt humør og et smil på læben giver en positiv respons. Der er ”højt til loftet”, og dine nye kollegaer er alle dynamiske, omstillingsparate, og klar til at give en hjælpende hånd når det brænder på.
Du får stor selvstændighed og mulighed for at sætte dit eget aftryk, i en virksomhed hvor såvel faglig som personlig udvikling vægtes højt. Der er store muligheder for at gøre karriere og vi tilbyder løbende videreuddannelse i takt med din udvikling.
Du får en god fast løn, pension med sundhedsforsikring samt stillet tlf. og pc til rådighed.
Rekrutteringsprocessen varetages af SMART Rekruttering. Det betyder at du ikke skal skrive en tidskrævende ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke dig videre. Det tager som regel kun 10-15 minutter at søge et job, så tryk på “Søg job”. Det er hurtigt og enkelt!
Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte Claus Bjerring, på tlf. 51 77 77 69